1.3.08

Lördag

Är nyss hemkommen från jobbet och därmed helt slut. Måste vara i riktigt dålig kondition eftersom jag blir så trött bara av att vara på benen hela dagen. Imorgon börjar jag redan klockan åtta, har ingen aning om vad det finns att göra så tidigt, segt. Något positivt är iaf att de har fixat lite ny musik, och vad hör jag spelas i affären idag om inte... "Nobody but meee, can know the way I feeeeel!" Yes, vår kära melodifestivalvinnare "Det gör ont" från 2004. Efter den kom "Give me your love"! Jag älskar schlagermusik, det är lite pinsamt men jag står för det. Igår blev det utgång. Först åt vi tacos och spelade TP här hemma, sedan drog jag in till stan och mötte Malin och några utbytesstudenter jag känner lite halvt. Vi drack massa öl och diskuterade massa onödigt seriösa saker som rasism och elitism, det var kul. Efter det drog vi vidare till halvtomma men roliga Barfly. När jag började få lite ångest över att jag skulle få sova så lite mötte jag en kille från mitt jobb som meddelade att han var tvungen att kliva upp ur sängen två timmar senare. Då kändes allt bättre, fem timmar är ju helt ok trots allt. Kom nyss på att det är Melodifestivalen! Internet är segt men den där greken(?) var väl rätt snygg?

Inga kommentarer: