18.3.08

24

Idag, min födelsedag, har varit en jättefin vinter/vårdag, som synes på bilden. Väcktes vid åtta av mamma och pappa som kom in och sjöng, det gäller att följa traditionen. Fick kläder, guldörhängen och halskedja, en bok, pengar och lite annat. I övrigt har jag inte gjort något speciellt utan mest tagit det lugnt, promenerat i solskenet och ätit god mat, chokladmuffins och glass så till den milda grad att jag nu varit smått illamående i flera timmar. Imorgon blir det Örebrotripp med Sofia, så nu ska jag lägga mig och börja läsa A French Affair - The Paris Beat 1965-1998. Imorse avslutade jag A Load of Bull - An Englishman's Adventures in Madrid, den var underhållande, speciellt för mig som faktiskt varit på Calle Serrano, Plaza Santa Ana, Café Gijon och alla andra ställen. Har slängt om dygnet igen och har enorma svårigheter med att masa mig upp på morgonen, och följaktligen också att somna på kvällen. Inte har jag gjort något skolarbete heller, men jag har ju en Sverigevecka kvar på mig. God Natt

Inga kommentarer: