8.3.08

Lördagsmorgon

Klockan är snart ett och jag är seg. Igår blev det helkväll, först var jag och Malin samt någon vän till Sandra L:s kille hemma hos dem (och jag fick bevisat för mig själv att jag inte alls har förbättrat mitt lokalsinne, gick runt halva Seven Dials och fick ringa Sandra kanske fem gånger innan jag kom rätt), sedan blev det snabbesök på en pub och hälsande på utbytesstudenter innan vi efter mycket omkringflängande hamnade på Funky Buddha Lounge. Är inget större fan av den klubben och inträdet kostade £8 (vilket jag endast har betalat en gång sedan jag flyttade hit, men föll för grupptrycket) men men, man måste vidga sina vyer. De spelade inte alls min typ av musik men det var kul ändå. Stannade där till halv fem vilket är mitt Brightonrekord, nästan alla ställen stänger vid tre. Efteråt drog vi alla hem till Sandra L:s killes kompis vilket mest kändes onödigt eftersom vi var dödströtta. Klockan sju var jag äntligen hemma. Behöver sova mycket mer och känner för att ligga på sängen och läsa, men jag har glömt när jag börjar jobba imorgon och behöver verkligen lämna in några böcker på bibblan, så det återstår ingenting annat än att dra sig neråt centrum. Känns som det var evigheter sedan jag gick på stan, har antingen varit på campus eller jobbet på sistone. Åker ju hem nästa fredag, någon som önskar sig något från England?

1 kommentar:

Anonym sa...

Finns det Fanta citron? Alltså sån som vi alltid groggade på i Spanien? I så fall är jag spekulant på 2-3 burkar om du skulle ha plats över i resväskan.