12.3.08

Onsdag igen

Internet fungerar! Egentligen borde jag sitta på en pub nu men det blev inställt. Konstigt nog känner även jag att det nog är lika bra att skjuta upp tills imorgon, har så mycket att fixa med. Idag har jag bokat flyg till Holland 10-15 april och buss till flygplatsen imorgon natt (höll på att glömma det, hade ju varit lite jobbigt), skrivit ut alla biljetter och annat, kopierat massa betygspapper och omdömen som jag måste se till att få vidimerade imorgon, sett på film på campus, fikat med Malin, en holländare och en britt, pluggat, kopierat uppsatsgrejer och lånat böcker. Puh. Jag och Malin gick dessutom in i samma sal som förra onsdagen där en film hade dragit igång, igen. Den här gången var vi ju dock 100% säkra på att The Queen faktiskt skulle visas, men det tog någon minut innan myntet trillade ner och vi insåg att det nog var en annan sal vi skulle till. Filmen som visades var återigen någon krigsfilm, så det är antagligen någon speciell kurs som visar dessa. Hoppas ingen känner igen oss, andra veckan i rad vi ramlar in en timme för sent och ser förvirrade ut. Till slut hittade vi rätt iaf. Nu ska jag dammsuga, återkommer senare om inte nätet sviker. Kände f ö för att lägga upp en bild, dessa köpte jag på Primark igår för £4, fina va?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja de var nice. Välkommen hem imorgon :) Min kära mor fyller år på lördag men vi ska fira på dagen så på kvällen är jag all yours if you want to. Synd att inte Carro är "hemma" också. Men hon kommer ju sen.. Trevlig resa hemåt!

Anonym sa...

Shyssta pjuck! Najs pris också, sånt uppskattas.