5.3.08

Tecken på en härlig morgon:

* Jag går helt självmant upp kl. 10 (ändrade givetvis alarmet till 11 innan jag somnade igår). * Himlen är klarblå och solen skiner. * Jag lyckas logga in på min Umeåportal (och älskar mig själv för att jag någon gång var förutseende nog att maila mitt lösenord till min hotmail) och upptäcker att man på några sekunder kan ladda ner sitt kursdokument på engelska och med Europeiskt poängsystem! Nu blev mitt liv oöndligt mycket lättare och jag slipper krångla med att hitta översättare och dylikt. * Jag lyssnar på det härligt pampiga soundtracket till Paraplyerna i Cherbourg. * Jag får SMS av Malin att de visar The Queen, som jag velat se hur länge som helst, gratis på campus kl. 14. * Upptäcker att en av mina vapendragare från B-kursen skrivit på min facebookwall och verkar vara inställd på att komma över en sväng i maj!

Inga kommentarer: