17.3.08

18 mars

Kollade inte på klockan men lyckades uppdatera facebook 00.01. Happy Birthday, Linda! From all of us on The Facebook Team, have a great day! står det högst upp, trevlig gest tycker jag. Minns ej om det är halv ett eller halv två på natten som jag är född, men klart är iaf att inom två timmar är jag 24. Känns ganska obetydligt och själva födelsedagen blir kolugn. Nästa år får jag akta mig för 25-årskrisen. Det ligger ju slutgiltigt inte i mina händer, men min målsättning är att jag om exakt ett år ska befinna mig i San Sebastián, Spanien (eller möjligtvis Krakow eller Groningen om jag ändrar åsikt) och dricka tinto de verano. Imorgon ska jag fixa med ännu mer pappersarbete för att komma in på det jäkla programmet till hösten, var som helst.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Grattis på födelsedagen! Slår en pling väl hemma i Sverige. Kram

Anonym sa...

Grattis grattis! hoppas du har en bra dag... kram!