27.3.08

Klanten ar tillbaka.

Jaha, sa var man tillbaka i Brighton, och pa bibliotekets tredje vaning som mot all formodan ar smockfull, inte sa manga som akte hem pa lovet tydligen. Resan gick for en gangs skull smartfritt, men allt kan ju givetvis inte ga vagen nar jag ska resa, sa pa bussen till Brighton upptackte jag att jag tappat mitt simkort till mobilen. Nar jag letade efter det hoppade bussen till och diverse kort flog ur min vaska. Dubbelkollade att bada mina kontokort var pa plats och tog aven en titt pa golvet, men tydligen maste jag anda lyckats tappa mitt busskort pa satet eller sa. Det var bara en vecka kvar pa det som tur var men anda, £10 for ett nytt veckokort samt £5 for ett nytt mobilkort, plus att jag hade pengar pa det innan och inte kunde fa behalla mitt nummer, lagg till +447942554630 i era telefonbocker istallet for mitt gamla (och nej, man ska inte lagga ut sant har pa internet, men ingen lar ju stalka mig har iaf och jag byter tillbaka till mitt svenska i sommar). Tydligen ska jag jobba hela lordag och halva sondag iaf, sa jag far tanka att jag jobbar ihop dessa pengar da. Hade massor jag tankt skriva men nu maste jag satta igang och producera lite blaj om poesi. Det ar iaf soligt och relativt varmt (har sett massa folk i shorts och t-shirt) har, sa det ar en stor kontrast till det snotackta Sverige jag nyss lamnat.

Inga kommentarer: