28.3.08

Morgonstund

Helt otroligt, jag har idag klivit upp ur sängen helt självmant kl. 9.30! Jag minns inte ens när detta hände sist, så längesedan var det. Tror jag fått pluggpanik sedan jag upptäckt att jag måste jobba i helgen. Igår blev det utgång med samtliga i huset (utom Sandra som är i Sverige), Sandra L samt en kille som Sofie haft kontakt med på resdagboken och som jag ganska snart listade ut har en syster som jag var på EF-intervjun med i Stockholm, världen är liten. Det blev pub, en pub/bar samt klubb (Casablanca! Som givetvis inte var alls lika hot hip and happening som under terminstid, så vi drog hem rätt tidigt), kul! Föredrar absolut pubrunda framför hemmaförfest, även om det blir dyrare. Nej, nu ska jag städa lite i väntan på att tvätten blir klar, ska försöka hålla bättre ordning i mitt fina men ostädade rum framöver.

1 kommentar:

Andreas sa...

Vill inte vara den som är den... Men eftersom jag nästan alltid är den som är den känner jag mig manad att påpeka att Morning Glory kan också tolkas som manlig erektion på morgonkvisten...

Jag ber om ursäkt för mig själv... Är hög på kaffe och mig själv...

Hejhej!