10.3.08

Bara regn hos mig

Har nyss tagit mig till campus snabbt som sjutton bara for att upptacka att franskalararen mailat och meddelat att han ar sjuk (vilket jag gissar ar en ursakt for att slippa lamna huset). Det gor iofs ingenting eftersom jag har massa skolgrejer jag vill komma igang med innan jag aker hem pa fredag. Internet i huset funkar knappt, hoppas det blir battre. Ute ar det halvstorm och jag ar absolut dyngsur fran topp till ta efter att ha promenerat genom halva Hollingdean med regnet piskande mot ansiktet. Har inhandlat ett nytt paraply men det tjanar ju ingenting till att anvanda nar det blaser sa mycket att bussbolaget under kommande dagar inte ska anvanda dubbeldackare till linjerna langs med kusten. Folk tittade medlidande pa mig nar jag klev pa bussen och jag satt mest och var orolig for att ha mascara i hela ansiktet. Har egentligen inget vettigt att skriva sa jag slutar har, nu maste jag maila till GU och forsoka fa dem att ge mig nagot slags bevis pa att jag tar ut en fil.kand. i sommar.

Inga kommentarer: