14.2.08

Time flies

Nu är det på pricken ett år sen mitt järngäng från A-kursen satt hemma(!!) hos Veronica och Golala, deppade över att vi var singlar, bestämde oss för att dra till Oxford kommande helg och åt massa chokladkaka. Ett helt år sedan, helt sjukt, även fast det även känns som det hänt hur mycket som helst sedan dess. Folk har blivit osams, jag har nästan helt bytt housematesuppsättning två gånger om, etc. Inser f ö när jag kollar på bilden att jag haft fel kläder på mig idag, skulle haft min kärleks-t-shirt! Jaja, enough med nostalgi. Idag har jag varit på campus från 10 till 18.30 och pluggat i stort sett non-stop - Ulf-lektion, föreläsning, seminarium. Hann även med att ha svenskalektion där jag fick lägga ner kanske en kvart på att förklara ordet "kvar". Ibland känns det som att jag har lika mycket nytta av det hela som våra två elever. Nix, nu måste jag sova så jag är fit for fight inför mitt litteraturseminarium imorgon. Åh jag skäms för min uppsats! Hoppas han inte har läst den än.

Inga kommentarer: