22.2.08

I'm on fire!

Sitter i mitt vanliga hang-out - dataklustret (kan man saga sa pa svenska?) hogst upp i biblioteket. Klockan ar endast 14 och jag har varit ultraeffektiv - mitt argument ar klart, min outline for C-uppsatsen ar klar, och oversattningen av en svensk text (sa kul! Alskar oversattning!) som jag redan gjort men glomt hemma ar omskriven och klar. Dessutom har jag fatt tillbaka min fruktade litteraturuppsats - som jag klarade! Fick 61% vilket jag ar nojd med, synd bara att jag inte fick 2% hogre, VG-gransen for oss svenskar ligger vid 63 om jag minns ratt. Var inte ens samst for en tjej jag har bondat lite med over det faktum att vi har noll koll och inte vill prata om vi anda inte har nagot vettigt att saga sa att hon fick 58, ha! Sa underbart. Undrar vad alla andra fick. Lyckades aven radda min intelektuella heder pa seminariet genom att inflika att nagot i dikten kunde tankas representera Gud. Lararen tyckte att det var en "interesting point". Kanns om att man alltid kan saga att vad som helst representerar Gud, imperiet eller England. Vadret ar gratt och trakigt, men jag ska nog dra in till stan och handla nagot, kanner for att belona mig sjalv.

Inga kommentarer: