20.2.08

Born in the 80's!

Nu är kl 03.53 och jag är hemma igen, efter att ha gått ända från stan. Eftersom större delen av vår housemategrupp drog hem tidigt och vår brittiska granne tänkte äta efteråt tog jag sällskap med Sandra L halva vägen för att vara trevlig, så nu har jag fått hur mycket motion som helst. Kul kväll blev det iaf, ska lägga upp bilder imorgon efter jobbet om internet funkar. Först gick vi till Pitcher & Piano och drack cocktails innan vi drog vidare till Digital. Spenderade större delen av vistelsen där på scenen, kul! Bl a körde vi lite 80-tslsaerobics, fick med ganska många till slut. Roligast var när vi hörde "Born in the 80's" (kom när jag gick A-kursen), då blev det röj. Tyvärr snöade DJn in lite väl mycket på R&B och garage eller hur det klassificeras på slutet, men det var ändå underbart att dansa lite mainstream, känns som vi bara varit på rockställen den här terminen (håller dock fast vid att rockfredagar på Digital är bäst av allt). F ö skrek DJn flera gånger "Do we have some Swedish people here tonight? Make some noise!!", någon måste informerat honom att vi var där. Till saken hör att klubben är jättestor, så det var kul att bli uppmärksammade haha. Jaja, nu måste jag sova om jag ska klara att jobba imorgon, God Natt!

1 kommentar:

Andreas sa...

Hrm... Jag såg någon med Kiss-smink som var framme och pratade med DJ'en... Han måste ha sagt ngt om svenskarna...