23.2.08

Lördag

Är hemma igen efter en fyra-timmars session på Sports World. Så underbart att börja klockan två - trots att jag inte lade mig übersent igår låg jag och halvsov till 12, minns inte när jag kunde göra det sist. Igår kväll lyckades jag efter stor förvirring möta upp med Malin inne i stan. Trodde jag skulle träffa henne och kanske tre-fyra till. Icke, hamnade mitt i någon slags pubcrawl för internationella studenter istället. Två ganska sliskiga pubar (vet inte vad det var för nöt som drog med alla dit, uppenbarligen hade han ingen koll) hann vi med innan Malin ville gå hem lite innan ett. Kände ju ingen annan där direkt så jag hängde på, och gick ända hem från stan igen. Fortsätter jag i den här takten får jag snart biffiga benmuskler. Det var iaf jättekul att komma ut lite och träffa nya människor, pratade med några amerikaner som faktiskt verkade ganska smarta, det ni.

Inga kommentarer: