21.2.08

Suck (i svensk mening).

Usch, är på riktigt depphumör. Är irriterad på mig själv och massa dumma beslut jag tagit. Efter en pissig men effektiv (skrev mitt 750-ordsargument rakt uppochner, utan avbrott) eftermiddag lyckades jag iaf på hemvägen muntra upp mig med det faktum att vi ska ha fest imorgon och det till slut verkade som att det skulle komma lite folk. Kommer innanför dörren och möts av Andreas som meddelar att festen är inställd eftersom folk inte är så sugna längre. När jag känner mig nere brukar jag börja planera kommande resor, så nu är det i stort sett spikat (har inte bokat biljetten än, ska vänta på ett mail om sommarjobbsintervju först) att jag kommer hem en sväng 14 mars. Vi har ett månadslångt lov som börjar då så jag tänkte klämma in intervjun den helgen - bara att hoppas att de har några roliga platser kvar. Kommer då vara hemma på min födelsedag också. Sedan tänkte jag om det funkar med spanjor-Patricia hälsa på henne på Nordirland där hon jobbar, och sist men inte minst ska jag någon gång under våren ta mig till Holland och hälsa på en av mina kära housemates från A-kursen, Sofia. Nu ska jag få ordning på alla skolgrejer vi har tills imorgon, skriva av mig i min riktiga dagbok och försöka somna hyfsat tidigt. God Natt!

Inga kommentarer: