2.2.08

Fredagen

Är tillbaka efter en lång dag på jobbet och har precis ätit tacos med de andra. Kan inte bestämma om jag ska med dem ut eller inte, ögonlocken vill falla igen efter fem timmars sömn (rätt mycket ändå, vet inte vad det är med mig) och det värker i vaderna efter åtta timmars non-stop gång, men samtidigt vill jag ju passa på när tillfälle ges. Gårdagen var kul, jag drog in till stan tidigare än de andra och träffade Malin och Sandra L (kursare), plus en amerikan och en holländare som Malin kände lite halvt. Man blir ju ganska isolerad inom C-kursen när vi dessutom bor ihop, så det var jättekul att komma ut lite och prata med nytt folk. Vi hängde på en pub i ett par timmar och sedan bar det av till Digital där vi träffade Sandra, Klara och Sandras påhälsande kompis (vet egentligen inte varför jag namedroppar massa folk, ni vet ju med stor sannolikhet inte vilka de är ändå), skoj som vanligt, tror Digital på fredagar är mitt favorithak i dagsläget. Känner att det lutar mot ett Sex & the City-avsnitt, kaffeglass och tidig sänggång, håller på att bli en tråkkärring.

Inga kommentarer: