20.2.08

Outfit

Nu har jag för ett tag sedan kommit hem från campus där jag, Sofie och Andreas varit och kollat på Tillsammans genom universitetets filmklubb. Det var inte så många där (viktig fotbollsmatch samtidigt, hoppas det är därför) men de verkade gilla den iaf. Har även jobbat fyra timmar, extremt segt. Har kommit fram till att jag i fortsättningen bara ska fylla i att jag är tillgänglig två dagar i veckan, blir så trött på jobbet annars. Det är ju väldigt simpelt iaf, plocka med kläder, lyssna på musik och dagdrömma, med korta avbrott för att hjälpa trevliga kunder (för britterna är helt galet artiga och snälla, speciellt om man jämför med fransmän). Här till höger ser ni min outfit från igår, ska försöka lägga upp lite fler bilder nu, med den här anslutningen vet man aldrig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Läckert värre! :) Vill också gå på 80-talsfest!