25.2.08

Take me home, country roads

Sitter i datasalen och degar efter var litteraturforelasning, skulle haft franskalektion men min "larare" hade skickat mail att han absolut var tvungen att vara i stan da, sa vi skjuter upp det. Kanns bra, nu kan jag plugga lingvistik hela eftermiddagen istallet, har tenta pa torsdag. Nu har jag iaf bokat biljett hem! Ska flyga okristligt tidigt fran Heathrow fredagen (missar alltsa litteraturseminarium med sota lararen, men det far jag val ta) den 14 mars, och landar i Stockholm 10.30, sedan vantar intervju med EF, hu. Min biljett kostade 666 svenska kronor, sa jag kommer sakert fa problem av nagot slag. Dessutom har jag gatt med i SAS bonusprogram! Sa mamma och pappa, om nagra dagar kommer det ett snyggt medlemskort till mig hem i brevladan. Poangen galler tydligen i fem ar, har jag tur hinner jag kanske samla ihop till en inrikesresa eller nagot. Kanns lite glassigt med ett SAS-kort iaf, och ja, jag vet att jag ar tontig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hängde visst inte med i den interna kommenteringen under melodifesivalinlägget, så jag svarar här istället. Självklart ska vi ut och festa när du kommer hem, vi kan ju förfesta /våldgästa/ hos Fia P och sen stanna ute så länge de höga klackarna tillåter!