4.2.08

God Morgon

Igår somnade jag 00.30, idag klev jag ur sängen 10.30, underbart! Dessutom är det soligt. Tror det var circa två veckor sedan jag struntade i att ställa klockan. Det som är mindre kul är att jag måste sätta igång med att skriva 1000 ord som svar på en jättesvår fråga om en dikt. Den ska vara inne nästa måndag och eftersom jag jobbar på onsdag och i helgen är det bara att börja. Jag vill ju skriva på min C-uppsats! Nu ska jag städa och lyssna på Travis's "Selfish Jean" som jag upptäckt genom jobbet. Det kan f ö vara det bästa med att jobba på just Sports World - musiken är bra i 80% av fallen! Jag skulle bryta ihop om jag jobbade i någon av de många affärerna som spelar pumpande techno på högsta volym hela dagen. Han som (mot reglerna) bränner skivorna som spelas verkar dock ha snöat in lite väl mycket på BWO(!) och annan svensk musik, men jag klagar inte.

Inga kommentarer: