12.2.08

Det ar vår!

Nu har vart internet hemma segat ur totalt sa jag har varit lite dalig pa att uppdatera. Anyway, nu ar det var! Kan inte minnas att det var sa har varmt forra aret. Man kanske borde beklaga sig och vara orolig for global warming men just nu blir jag bara lycklig att att solen skiner non-stop. Nar jag anlande till universitetet for en timme sedan satt det sakert 100 studenter ute pa grasmattan vid biblioteket och folk spelar volleyboll i shorts och t-shirt! Igar lamnade jag in den fruktade uppsatsen. Ar inte nojd med den alls och skams infor min larare, men nu ar den gjord iaf. Firade med att aka in till stan och strosa omkring i nagra timmar, Brighton ar sa vackert pa varen att man bara vill ga och le, kom hit och halsa pa! Pa kvallen gick (ja, gick) vi in till stan och hangde pa en pub i nagra timmar, valdigt kul att komma ut ur huset efter min langsta hemmakvallsperiod sedan jag anlande till Brighton. Nu ska jag ga till biblioteket och komma igang med min C-uppsats, det kanns som semester efter litteraturen och ska bli riktigt kul! Dessutom ska jag inte jobba forran pa sondag, sa nu ska jag njuta av solen och pseudoledigheten!

Inga kommentarer: