19.1.08

Retail Therapy

Har precis tonat håret "svart" (=mörkbrunt på mig) och sitter och slösurfar i väntan på att det ska torka. Hör hur de andra skriksjunger "final countdown" nere i köket men jag har ont i huvudet och är asocial så jag orkar inte gå ner. Jag vill uuut! Jag vill sitta på pubar eller dansa hela natten! Imorgon är det fest hos någon ny A-kursare iaf, ska bli spännande se vilka man kommer skvallra om i vår. Idag har varit en kul dag, vaknade på helt fel sida och började dagen med att ha ett litteraturseminarium (= djuuupa analyser av engelska dikter) där jag som vanligt satt och såg bortkommen ut. Jag och Sandra bestämde oss för att det behövdes lite retail therapy (lägligt eftersom Csn-pengarna kom igår) så vi drog ut på en flera timmars shoppingrunda. Jag lovade mig själv att jag absolut inte på något sätt skulle skriva något inlägg som påminner om en modeblogg, eftersom det är det tråkigaste jag vet. Nu skiter jag i det och lägger ändå upp två bilder på dagens inköp! Det är ju lite Rednexvarning på klänningen men den är fin ändå, och skorna var dagens klipp: 5 pund på rea! Köpte även röda strumpbyxor, rött paraply (mitt har gått sönder) och råttfällan nedan. Nu är det läggdags, ska jobba fyra timmar imorgon och måste vara fit for fight inför festen. Godnatt.

2 kommentarer:

Hjärter dam sa...

Gud vilken fin klänning! Dyr? Kommer från?

Anonym sa...

Tack tack, köpte den på en affär som heter Cult för 24 pund (en pund = knappt 13 kr).