19.1.08

En sak till...

Köpte öl på Sainsburys (som är mataffärernas motsvarighet till stasi när det gäller id, de godtar inte ens körkort längre utan måste se passet!) förut, och behövde inte visa leg! För några dagar sedan hände samma sak på ASDA och jag var lyriskt, nu börjar jag undra om jag har börjat se sliten ut eller något? Studentkillen i kassan kanske blev distraherad av min brieost, han började pladdra om att han absolut skulle köpa en sådan och han hade inte sett den förut och hans tjej är halvfransk och låter honom inte köpa Sainsburys egna billiga märke och han skulle göra det ändå och ta av pappret innan hon såg. Jaja, kul med roliga Sainsburysmänniskor som omväxling till alla surkärringar eller fjortisar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gamla slitna Linda :)

Anonym sa...

Jag vet, livet är hårt. Du är också uppe mitt i natten ser jag, inte bra att slänga om dygnsrytmen totalt som jag gjort nu.