28.1.08

Panik

Har varit lite dalig pa att blogga i helgen, vilket har sin forklaring i 8 timmars jobb bade lordag och sondag, samt ovanligt svajigt internet. Nu ar jag tillbaka pa campus och ska lagga sista touchen pa min masteransokan till i host. Har antligen lyckats haffa tva rekommendationsbrev (Per, min gamla spanska- och didaktiklarare, tycker tydligen att jag ar en "perfect student", bara sa att ni vet) sa nu ar det bara finslipning av det personliga brevet som galler, sedan far jag vara nervos och hoppfull tills i maj nagon gang, usch. Igar nar jag kom hem fran jobbet och sag fram emot en riktig degarkvall med fet mat och Sex & the City slapper Charlotte, dagen innan vi ska skriva kontrakt, bomben att hon vill flytta ut for att bo narmare sina kursare. Nu sitter vi alltsa i skiten och det ar svart att koncentrera sig pa allt skolarbete, ansokningar och annat som galler denna vecka. Jag och Klara har i alla fall annonsbombat alla boendesidor + GU-studenter, sa vi far hoppas att det loser sig sa fort som mojligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hon kan väl inte flytta ut förrän hon SJÄLV fixat en ny boende. Det ska väl inte ni andra behöva lägga energi på. Kan man verkligen göra så?? Hon får väl betala sin del av hyran tills det kommer en ny.