20.1.08

Party

Så var det dags för en total slödag igen, har inte gjort något vettigt alls men ursäktar det med att jag kan inte vara speciellt aktiv då jag fick för mig att jag absolut skulle ha högklackade skor igår, med extremt ömma vader och fotsulor som logisk följd. Det blev en trevlig kväll och jag fick mot förmodan ett mycket positivt intryck av i stort sett alla A-kursare, det kanske är vettigare folk på våren helt enkelt (förra A-kursen verkade bestå av en tredjedel tjejer med smink och att slänga med håret som största intresse, en tredjedel som fortfarande trodde att de gick på högstadiet och var med i coola gänget, samt en tredjedel normala). Först åt vi tacos här hemma, sedan förfest hos en blivande A-kursare (som fick en Marias kvarlämnade fön i present av C-kursen, det visade sig att hon inte hade med någon så det blev ju perfekt) och sedan Pav Tav. När stället stängde (redan) kl. 2 var vi fem C-kursare och endast två A-kursare kvar! Gammal är äldst alltså. Om några timmar anländer f ö vår sista housemate Charlotte, så nu ska jag städa badrummet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Softa hårt! :)