23.1.08

Irriterad och uttråkad.

Finns det något mer frustrerande än en anslutning som vägrar koppla upp sig när man verkligen, verkligen behöver kolla saker på Internet? Tveksamt. Ännu en händelselös kväll hemma i huset är snart till ända och jag har som vanligt använt 80% av tiden till att göra ingenting alls. De övriga har jag spenderat på att sitta och stirra på och omformulera mitt motivationsbrev inför hösten. Jag har äntligen hittat en utbildning jag verkligen verkligen verkligen vill komma in på och det känns som att det är kört. Imorgon ska vi i alla fall till Greenhouse Effect i Hove (pub) på den traditionella ”välkomstfesten” (vet inte om den är kvalificerad att kallas så) för alla GU-studenter, det börjar bli något av en tradition för mig. På morgonen tänkte jag masa mig upp tidigt och äta frukost inne i centrum med samma samling människor. Ok jag ger upp, de senaste dagarna har varit händelselösa och jag har total idétorka. Det måste hända något snart. Jag är PMSig och måste ut ur huset. De kommande dagarna verkar ha lite mer att bjuda på så jag återkommer imorgon, God Natt.

Inga kommentarer: