5.4.08

Nordirland, dag IIII

Sitter sjalv i lagenheten, alla tre spanjorskorna jobbar 17-22 idag, ganska skont med lite ensamtid faktiskt. Som den idealgast jag ar haller jag pa och stadar deras kok lite plus att jag har varit i mataffaren och handlat lite grejer, kanns dumt att vara har i sex dagar och fa mat, choklad, ol och allt mojligt utan att betala ett ore. Igar var som namnt tva fransyskor har och at mat, samt en spanjorska till. Det blev tortilla de patatas (givetvis), nagon ost, jamon serrano och nagon mer korv. Fattar inte hur spanjorer och italienare alltid kan fa all mat att bli sa himla god. Sedan akte vi (taxin har kostar nastan ingenting, en tredjedel av Brightonpriset) till samma disco dar vi var i forrgar. Och tyvarr men det maste sagas, majoriteten av folket har ser for javliga ut, speciellt tjejerna. Fragade Patricia om det var just pa det har stallet det var sa men nej. Fransyskorna meddelade att de borjade bli lite oroliga for att de markt att de sankt sin standard avsevart sedan de kom hit, och pa torsdag (da ar jag i Holland) skulle de ha maskerad med Irland som tema - vilket for tjejerna betyder att kla sig sa slampigt som mojligt. Jag tror och hoppas dock fortfarande att det berodde pa stallet, far se under de narmsta dagarna. Ikvall vet jag inte vad som hander, Patricia hade inte sa stor lust att ga ut sa hon men nu blir det nog sa iaf verkar det som. Jaja, den som lever far se, nu ska jag aterga till stadandet.

Inga kommentarer: