25.4.08

Min dag, högst intressant.

Ännu ett tecken på att jag är på väg att bli gammal: Fick SMS av Malin vid elva där hon frågade om jag skulle med på husfest. Kände där jag stod i pyjamas och med en enorm tacotallrik samt massa Ben & Jerry's (jag skäms lite, har alltid tyckt att det är korkat att betala tredubbelt så mycket för en glass bara för att den fått lite medial exponering, men de kostar bara £2 nu) i magen att lägga sig i sängen och fortsätta läsa "United States of Europe" var ett mycket mer lockande alternativ. Dumt egentligen, behöver gå på fester och träffa lite nytt folk. Kan försvara mig med att vi var ute igår iaf, för första gången på hur länge som helst känns det som. Helgen ser ut att bli lugn vilket nog är lika bra, det är bara jag, Annika och Sofie (vars föräldrar är här) hemma så jag borde ju passa på att utnyttja lugnet till att skriva C-uppsats. Idag har jag återigen lyckats genomlida ett poesiseminarium utan att säga något som helst vettigt när söta läraren lyssnat, helvete. Har även haft japanska, min "lärare" gav mig en bränd skiva med någon japansk TV-serie med engelsk text, ska bli kul att se. Jaja, det var mitt intressanta liv, nu ska jag sova och hoppas på att ryktena om att det ska bli 25 grader imorgon stämmer. Förresten: finns det inget ljushuvud som vet hur man kan återinföra styckeindelningen? Blir galen!

2 kommentarer:

Siquidem sa...

Azzå, antar att du redan joxat med att spara om och ha dig med olika typsnitt och grejer? Samt missbruka enter i syftet att verkligen gravt styckeindela? Underligt. Ska undersöka saken.

Linda sa...

Yes, har provat det mesta. Att trycka på enter tio gånger ger noll resultat, så även att slå mellanslag tills det blir en ny rad. Oändligt irriterande.