9.4.08

Back in B-town

Nu är jag hemma i Brighton till kl 3.15 inatt då jag kuskar vidare till Holland. Har inatt spenderat nästan fem timmar på Stansted samt en timme på Gatwick, en jäkla massa flygplatshängande med andra ord. Men jag gillar dem så det gör inte så mycket. Det blev en kul sista kväll i Derry som synes på bilden. Först kom det sju spanjorer och trängde in sig i köket (varav en bodde i Brighton förra året och jobbade på en av de ca fem restauranger jag ätit på här), sedan gick vi allihopa till Derrys universitetscampus och dansade (de drog någon låt om båtar och plötsligt satt alla på golvet och rodde...), och efter det hängde några andra spanjorer med på efterfest. Mina sovtider är ju givetvis helt uppfuckade, och värre blir det väl inatt. Uppdaterar mer senare idag om internet fungerar.

Inga kommentarer: