24.4.08

Update

Har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera här de senaste dagarna. Dessutom har min kamera på något mystiskt sätt gått sönder så jag kan inte ta några bilder att lägga upp heller. Främst beror min frånvaro på att jag har lagt den knappa tid internet fungerar på att kolla upp massa fakta om Olomouc, Kraków, Uppsala (som fortfarande inte tycker jag är behörig, har skickat brev till både dem och studera.nu iaf) och Groningen utifall en valsituation kommer infinna sig om några veckor. Om inte blir det Tjeckien i höst, kan ju bli spännande det med. Är så otroligt skoltrött just nu, eller trött på engelska rättare sagt. Vill bara bli klar med allt så jag kan börja på nästa grej (har redan tjuvstartat och börjat läsa "Writing Europe" och "United States of Europe" innan jag somnar). Dessutom har det i stort sett blivit sommar här, i förrgår satt jag i t-shirt på stranden och pluggade. Nej, nu måste jag göra mig iordning, har bestämt mig för att göra allt för att inte stressa under mina måltider för att se om det hjälper mot mitt nästan ständiga magont, vilket är lättare sagt än gjort. Återkommer senare idag förhoppningsvis.

Inga kommentarer: