6.4.08

Belfast

Idag har jag varit i Belfast! I fyra timmar. Sa himla onodigt egentligen, det var tankt att vi skulle ut ikvall och fira Anas (som bor har) fodelsedag, sa jag och Patricia tog bussen sa sent som tolv sa att vi skulle fa sova lite (gick och lade oss vid fem, satt i koket med fyra spanjorskor och snackade skit i typ sju timmar, utmarkt spraktraning iaf). Akte aven hem tidigt sa att vi skulle hinna ha lite siesta. Nar vi tittar forbi pizzastallet (typ som pizza hut) dar alla tre tjejerna jobbar visar det sig att Ana och Carolina som de heter ar tvugna att jobba anda till tolv eftersom nagon ar sjuk. Deras ovriga kompisar var tydligen trotta ocksa eftersom manga varit i nagon annan stad over helgen (bra timing jag har nar jag bokar resor), sa nu ska vi kora definiv utgang imorgon istallet. Tror det ska komma hit ett gang spanjorer innan ocksa sa det kan nog bli kul. Anyway, det jag sag av Belfast var lite graa fororter, en imponerande byggnad och diverse affarer. Har handlat tva klanningar, ett skarp, en kjol och en t-shirt, men inget kostade over 200 spann sa det gor inget. Kan f o konstatera att jag nu vet att de fa snygga killarna som finns pa Nordirland, de finns antagligen i Belfast. Nu ska jag duscha, cheerio!

1 kommentar:

Anonym sa...

Öh du förresten, hälsa P från mig! (Tänkt skriva det skitlänge men har tydligen drabbats av selektiv minnesförlust eller nåt, sär...)