14.5.08

Stress

Är så stressad, blir galen. Idag har vi haft tenta och imorgon ska en uppsats vara inne. Efter det har jag en vecka på mig att avsluta C-uppsatsen, hur nu sjutton jag ska hinna det. För första gången i mitt liv pluggar jag så mycket som det är tänkt. Pluggar nog mer än 40 timmar i veckan t o m. Ser så framemot att helt byta inriktning och nörda in mig på Europa istället, samt att slappna av och lära mig lite språk på egen hand i sommar. Tyska och italienska blir det nog, har köpt massa £1-böcker på unibokhandelns rea. Nu ska jag skriva 800 ord till om Krashen's input hypothesis och varför den är dålig.

4 kommentarer:

Siquidem sa...

Lycka till! Hoppas det går bra!

Siquidem sa...

LOGGA IN PÅ MSN SEN! :)

Linda sa...

JAG AR JU BANNEMEJ INLOGGAD OFTA NUFORTIDEN! du AR DAREMOT ALLTID OFFLINE, SCHEISSE!

Siquidem sa...

SCHEISSE DUMMKOPF! INTE ÄR DU ONLINE INTE! KLOCKAN ÄR 20:11 OCH JAG GRÅTER HÄR I MIN ENSAMHET! DEINE MSN IST KAPUTT, JA! :)