29.5.08

Har Colin Firth gatt har?

Sitter i biblioteket och gar allt annat an att slutfora min C-uppsats (men det ar luuugnt for jag ar i stort sett klar och har varit det i en vecka). Har mailat massa folk, sokt ett jobb (en sommar pa Sports World kanns inte helt lockande, ska nog forsoka fixa ett jobb till iaf sa kan jag variera), pratat med Sandra L... och nu borde jag nog blogga lite! Eftersom det knappt hander nagot att skriva om nufortiden da jag spenderar den mesta tiden i bibblan har jag dock total idetorka. Har ju inte lagt upp nagra bilder fran trevliga och snofsiga Cambridge, sa jag tankte bara fraga dig Carro, ar inte den har "korridoren" med i gamla Stolthet & Fordom, i nagot klipp dar Darcy och Wickham gar och ser allvarliga och akademiska ut?

1 kommentar:

Anonym sa...

Värst vad många inlägg du hunnit skriva sedan jag var här senast! Jodå, den där "korridoren" ser ju bekant ut, vi säger att det är den :)