25.5.08

Härlig söndagseftermiddag vid Beachy Head

Jag har ny kamera, och det gäller att utnyttja. Här kommer en hög bilder från dagens dagsutflykt till Beachy Head, Englands högsta kalkstensklippestup och genuin självmordsplats (såg bl a en stor skylt med ett nummer till Samariterna, som "kan hjälpa dig"). Efter det åkte vi en sväng till Eastbourne (Eastborne? Vet inte) och tittade lite, och dagen avslutades med fyrverkeri i Brighton marina som avslutning på Brighton Festival som pågått i nästan en månad. Perfekt ledig söndag helt enkelt. Imorgon är helgdag här så det var superdrag vid stranden vid elva när jag åkte hem (och såg att en ganska söt kille från min lingvistikkurs bor typ en minut här ifrån, dags att upptäcka det nu), kändes som att man missar en superkväll, irriterande. Vi var dock ute igår (Ryssland? Wtf!) och jag ska tydligen jobba imorgon kl. 11 så man får väl vara ansvarsfull.

6 kommentarer:

Anonym sa...

För en icke-självmordsbenägen individ som mig själv så ser ju den där platsen ofantligt härlig ut!

Äsch, klart att Ryssland förtjänade att vinna, de hade ju Plusjenko på en plastmatta och allt. Dock hade det varit allra roligast om Frankrike vunnit :)

Det drar ihop sig till Sangria hörru, börjar du bli laddad?

Anonym sa...

Läste inte inlägget längre ner förrän nu, usch vad otäckt! Vilken störd människa, skönt att du hade snabba fötter och var klar i tanken. Sjukt att man ska kunna råka ut för sådana idioter.

Fru S sa...

Vilka härliga bilder! Fick ni ta många kort för att få till hoppen så där? hehe Jag behöver verkligen en ny kamera. Men tänkte ev köpa en när vi ska till ullared om dryga månaden...

Kan bara instämma med övriga.. Fy vad otäckt med äckelgubben. Flera gånger värre än runkgubben i granada.. Tur att det gick bra!

Vi ses snart :D

Linda sa...

Jag har knappt hunnit tanka pa Granada alls, hoppas dock att jag kan snoka ratt pa vilken musik som galler i Spanien nu sa man har lite koll pa dansgolvet. Vi far ta och kolla upp var man ska ga ocksa, i nodfall far vi val testa Granada 10 igen :) Kanske ar i ratt alder nu. Tapas pa Riviera och Europa ar ju sjalvskrivna iaf!

Anonym sa...

vilka lowlifes

Linda sa...

Hej Gröne Göran, vad är lowlifes? (lives)