19.5.08

Söndag

Har varit ganska effektiv idag, har hunnit se klart en film (Ne le dis a personne) som mina housemates hade lånat igår, mycket spännande och snyggt filmad. Sedan är det lite kul att Kristin Scott Thomas är med för henne hade jag en gång i min kabin på Disneyland, det ni! Sedan drog jag till bibblan som mot förmodan var full med folk, och sedan direkt till pubquiz. Jag hade tagit fel på tiden (igen), så jag och Sandra L satt verkligen på samma pub från 19.45 till 23.00, men det var skoj. Fick förstärkning av Malin, en holländare och två amerikaner så vi slog mitt personliga rekord och fick 23 av 30! Tydligen är jag en hejare på musik, var den enda som visste att Cornflake Girl sjöngs av Tori Amos (mycket MTV när jag var liten), att Eternal sjunger ledmotivet till Ringaren i Notre Dame, samt lite annat. Vi skulle kommit trea om inte andraplatsen råkat bli delad, damnit. Nu ska jag sova fast jag egentligen känner för att se på Greys Anatomy och äta glass, var korkad nog att gå med på att träffa min handledare redan kl. 10 imorgon.

Inga kommentarer: