4.10.08

Min vecka, högst intressant.

Har blivit seg på att uppdatera här, sorry. Allt här bra här i Uppsala, och veckan har varit förhållandevis lugn. Har iaf hunnit med att ha filmkväll för klassen här hemma (jag bakade kanelbullar! Och chokladbollar!), äta på nationsrestaurang, samt gå ut en sväng. Vi har börjat en ny kurs som mest handlar om religion, inte lika intressant som den förra. Håller på att försöka traggla mig igenom ca 400 sidor om detta men det går trögt, känns som jag lagt ner halva veckan på att städa och fika. Tallinnkryssen är iaf bokad, 16 oktober ger vi oss ut på Östersjön. Nix, nu ska jag gå och bänka mig i biblioteket.

1 kommentar:

Fru S sa...

Okej vad trevligt, hur länge stannar du? och när kommer du på torsdagen? Har inga planer då och Martin är bortrest. Jag är borta på fredag, först skola på fm och sen ska jag till Skövde med Stenkällegården, vi ska äta middag och titta på lena & orup. Lördag dag har jag inget planerat.