25.9.08

Har en uppsats att skriva innan söndag som jag skjutit upp ett bra tag nu, vilket är idiotiskt eftersom vi får skriva om vad vi vill som relaterar till kurslitteraturen, vilken är förvillande lik diverse böcker jag läst på fritiden i flera år. Anyway, ska sluta slösurfa nu, tänkte bara meddela att jag funderar lite på att åka hem en sväng runt 11-12 okt, så boka in pizzatid. F ö har vi i klassen kommit fram till att vi ska boka en Tallinkryssning inom en snar framtid, kan ju bli intressant!

6 kommentarer:

Fru S sa...

Jag hoppas att du kommer hem 1 november också!

Anonym sa...

Det passar mig mkt bättre helgen efter (17-19), funkar det för dig?

Anonym sa...

18-19 är jag borta just so you know

Anonym sa...

Hm hm, då får ni tjejer frossa i pizza utan mig. Vi har fått reda på schemat inför nästa kurs, så jag har nog inte tid att åka hem över huvud taget :/ Men vi ses på Halloween iaf!

Fru S sa...

Okej vad synd, jobbigt schema.. Men det viktigaste är att ni kommer på Halloween, Linda kommer du??

Linda sa...

Jag kan nog inte komma på Halloween tyvärr, folk här har redan börjat planera kostymer och eftersom jag inte vet om jag kommer vara här nästa höst så vill jag passa på att vara i Uppsala. Kommer hem nästa helg dock, har ej bokat biljetter än men kommer nog på tors eller fredag.