27.10.08

Dröm

Jag drömde alldeles innan jag vaknade att jag fick SMS av Brighton-Sandra. Hon gick fortfarande i min klass tydligen och meddelade att hon ringt upp våra lärare för att hon inte orkade vänta på att de ska skicka ut mail om resultatet av deras vem-ska-var-möte i helgen. Jag skulle åka till Kraków nästa termin och inte till Groningen eller Bilbao. Jag sa till mina vänner om och om igen att "Kraków är jättefint och bra men jag är så förbannad att de bara placerade mig på ett ställe jag inte valt, utan att fråga!". Sedan vaknade jag. För en gångs skull har jag alltså drömt något som mycket väl kan inträffa (om man bortser från Brighton-Sandras inblandning), det här ska bli spännande. Lärarna verkar dock inte förstå att vi (iaf jag) vill ha reda på resultatet NU, så det är bara att hoppas att vi får reda på det så snart som möjligt.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Nu vet jag ju inte säkert vilken Sandra det är du drömt om, men i egenskap av en av Brighton-Sandrorna känner jag mig smickrad i alla fall:)

Hopppas att du får reda på din placering snart!

Kram Brighton-Sandra 1

Linda sa...

Haha men gud, är så tankspridd att jag inte ens tänkte på att det finns två. Jag menade dig såklart, du är ju bra på att ringa :)