15.10.08

Mission accomplished

Känner mig och ser ut som ett vandrande lik. Det gör dock ingenting, då jag lyckades få in mina två hemtentor fem minuter innan deadline. Är tydligen korkad nog att aldrig lära mig, inatt satt jag och en klasskompis uppe till halv sex och skrev febrilt, sov tre timmar och skrev lite mer. Jag lyckades iaf komma iväg på dagens föreläsning som gavs av en besökande tjeck och handlade om radions makt i diktaturer, det ni. Imorgon ska det till slut slappnas av lite, då åker vi iväg på Tallinnkryssningen! Är väldigt skeptisk men det ska bli skoj! Annars har sista tiden varit relativt lugn och trevlig. Efter en weekend i kära gamla Askersund blev det restaurangbesök i Stockholm med 4/6 av 10 Coldean Lane Vt-07 i nästan fyra timmar, väldigt kul att se alla igen och skvallra lite. I förrgår var nästan hela min korridor och såg Woody Allens nya "Vicky Christina Barcelona". Kommer nog alltid se Allen först och främst som en snuskgubbe men filmen var helt ok, och Penelope Cruz passar perfekt i rollen som eldigt spanskt psykfall. Visst bor jag fint förresten?

1 kommentar:

Fru S sa...

Shit, hur orkar du? Jag vet att jag aldrig skulle orka sitta uppe hela natten så försöker ha liite framförhålllning iaf.. :) Fast jag är också sån som presterar bra under lite press faktiskt. Ha så kul på kryssningen! :)