21.6.08

Update

Da var det dags for ett snabbesok pa dyra internetcafet igen. Finns inga billiga har. Nu har precis kommit tillbaka fran en stor djurpark dar vi har varit hela dagen. En sadan dag nar man far paminna sig sjalv om att man faktiskt jobbar och inte sjalv ar student. Visst maste jag svara pa massa telefonsamtal och har ett enormt ansvar, men i det stora hela far jag ju faktiskt betalt for att aka pa roliga utflykter hela dagarna, dar allt ar gratis for ledarna. Ikvall har jag "town duty" dock och maste darmed lalla runt pa stan med tre andra ledare for att kolla sa att inga EF-barn ar i trubbel. Valdigt chill helt enkelt. Igar var jag och 10-15 studenter fran min internationella grupp pa ett "funhouse" i en gammal kyrka och akte rutschkana och klattrade runt, ocksa kul. Det som ar negativt ar vadret, det var fint forsta dagen men sedan dess har det ost ner och varit mulet omvartannat, igar var det stort beach party for de stackars studenterna som blev dyngsura av regnet istallet. Nix, nu ska jag hem och duscha och ata lite, man blir nastan anorektiskt har, hinner knappt fixa mat, koper allt ute utom fruskost och ar ju snal. Idag blir det £2-sushi fran Tesco. Hoppas allt ar bra med er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg just att jag skickat iväg två nästan identiska mail till dig, och det handlar inte om tillfällig minnesförlust utan att det blev nåt knas när jag skickade det första.

Har nyss sett Sex & the city-filmen, den var helt okej men nådde kanske inte riktigt upp till mina höga förväntningar. Se den om du har möjlighet iaf.

Ha så kul på dina kommande utflykter :)

Siquidem sa...

Det låter hektiskt men roligt! Hoppas du har ordentliga små änglar i gruppen så du slipper eventuella knarkbekymmer eller tonårsgraviditeter! :)