3.6.08

Jag ar popular!

Hjalp nu ar jag helt forvirrad. I somras kom jag tillbaka i slutet av juli och sokte jobb superaktivt under flera flera veckor, nada. Har i biblioteket trycker jag pa uppdatera-ikonen pa min hotmal kanske varannan minut (ja, slosurfning). Haromdagen sokte jag tva jobb pa internet, de ar de enda jag sokt an sa lange. Nyss ringde en trevlig kvinna fran Premier Hotel inne i centrum och erbjod mig en intervju for ett receptionistjobb pa torsdag, nar jag efter det korta samtalet kommer tillbaka och uppdaterar min mail och EF Sverige mailat och meddelat att de ar i behov av ett par reserver i sommar och att jag ska ringa dem sa fort jag kan. Vet inte om det innebar att de i stort sett erbjuder mig en tjanst eller om jag fortfarande har nagon reservstatus dock. Jaja, forhoppningsvis inget Sports World for mig i sommar alltsa.

1 kommentar:

Fru S sa...

Wow, vilket flyt! Roliga jobb båda två ju.

Vi ska också åka mitt i natten. Behöver vara på flygplatsen vid halvfem fem eftersom planet går kl sju. Så vi åker halvtvå härifrån, bil, jag kör. Så jag tänkte försöka somna på fredag kväll vid typ åtta lr nåt och sen gå upp kl ett. Kanske lyckas slumra till på planet med... Men klart vi ska ut på lördagen :) Nån dag måste vi åka till stranden tycker jag. är ju bara ca 40 min bort.