2.6.08

Min nya, avslappnade livsstil

Sitter i biblioteket som plotsligt och ovantat har blivit fullt igen, det maste vara nagon ny vag av tentor eller uppsatsinlamningar pa vag. Vaknade redan vid nio och var forberedd for en dag med min C-uppsats. Sa blev det inte, for nar jag till sist fick svarsmail fran min handledare meddelade hon att vi ska traffas imorgon kl. 10 istallet. Jag har darmed endast en dag pa mig att fixa fel och skriva om saker i C-uppsatsen innan jag ska lamna in den slutgiltiga verisionen, bara att hoppas att jag hinner. Pa agendan idag star darfor istallet att fylla i nar jag kan jobba pa Sports World (gjort), maila Uppsalas bostadsformedling med massa fragor (gjort), lana lite kurslitteratur infor hosten (ja, ar som sagt extremt peppad), luncha med Sandra L i bibliotekscafet, boka buss och skriva ut biljetter infor lordagens spanienresa, aka till ASDA, kanske baka brod(!), titta pa nynedladdat avsnitt av Grey’s Anatomy samt lara mig lite EU-historia. Vilket avslappnat liv jag lever just nu egentligen.

2 kommentarer:

Siquidem sa...

Sluta vara så LAT, människa, du får ju skaffa nåt att göra på dagarna! :)

För övrigt håller jag på att tvätta nu så att jag slipper åka till Oslo med smutstvätt. Utöver det har jag inte gjort mycket vettigt idag. Kommer du hem till Sverige nåt i sommar, eller hur hade du planerat?

Linda sa...

Snart ska jag borja lara mig tyska pa dagarna, oroa dig inte!

Vad ska du gora i Oslo? Har du jobb eller drar du dit pa vinst och forlust? Drar antaligen hem till Sverige i mitten av Augusti nagon gang, sa jag hinner vara hemma i halan i nagon vecka innan det ar dags att dra till Uppsala!