16.6.08

Nu bär det av

Sitter nu på Arlanda och har nyss betalat 29 kr bara för att upptäcka att det fanns en dator med en hel jakla timma kvar... jaja. Ville desperat se om jag fatt bostad i Uppsala eftersom jag for forsta gången på länge stod långt fram i kön på tre olika, men icke. Har precis haft ett litet mote med en EF-person som har gått igenom det mesta, är ju väldigt mycket att hålla reda på så jag hoppas bara att allt går smidigt. F ö antar jag att det inte är en bra ide att blogga speciellt mycket om rena EF-saker under min ledarperiod, men ska försöka hålla er uppdaterade på vad jag sysslar med och så iaf. Är så så så trött, har jobbat både igår och i förrgår och dessutom städat ut hela mitt rum i stort sett eftersom jag lyckats få det uthyrt. Tror jag har snittat på kanske sex timmar per natt i en vecka eller så, inatt har jag sovit tre. Mitt huvud värker och mina byxor sitter helt löst eftersom jag knappt hunnit äta, får bli ändring på det nu. Känns mycket konstigt att vara i Sverige f ö, och inte lämna Arlanda. Känns som jag bara klagar på trötthet hela tiden i bloggen haha, och nu lär det väl inte bli mycket sömn på ett tag. Nu måste jag gå och äta så jag inte ger ett totalt zombieintryck, ska vara beredd att bli pepprad med frågor från elever och föräldrar om drygt en timme. Usch jag är helt nervös för att bo i värdfamilj. Jag måste blogga när jag är pigg och alert någon gång, känns som att bloggen bara innehåller massa osammanhängande svammel.

1 kommentar:

Siquidem sa...

Lycka till! Hoppas du får bättre väder än jag; i Oslo är det spöregn, och jag lyckades lura till mig ett paraply gratis, som jag redan förlade på en gång. Typiskt.