29.7.08

Hastings

Nu sitter jag pa bibblan i Hastings och surfar gratis i en kvart till. Allt funkar bra hittills bortsett fran lite strul jag var tvungen att reda ut, men det fixade sig igar som tur var. Forsoker att inte jamfora for mycket med Torquay for det AR mindre och lite trakigare har, och aven om jag kommer jattebra overens med de andra tre internationella ledarna samt nagra lokala och umgas mycket med dem sa ar det ingen som jag klickar jattemycket med, som Francesca och flera andra ledare pa forra resan. Min lokala ledare ar ratt trakig och gor ingenting om jag inte ger honom instruktioner (forsta kursen), men det funkar. Saknar min Torquayledare. Det som ar valdigt bra den har gangen ar gruppen, nastan alla ar valdigt positiva och hur gulliga som helst. Inga ledare kor EF-dansen pa discot har sa mina norskor insisterade pa att jag skulle lara dem nar vi var i en nationalpark (det ar ocksa bra har - allt ar mer fritt sa jag tog helt enkelt med mig 12 fran norska gruppen och akte dit, ar ju halvvags till Brighton sa jag vet vad jag sysslar med), sa igar onskade vi laten och jag hade nagon slags egen danskurs med halva dansgolvet bakom mig haha, de andra ledarna var imponerade. Nu ar min internettid ute snart. Hoppas allt ar bra hemma!

1 kommentar:

Siquidem sa...

EF-dansen? Hur ser den ut? :)