1.7.08

Det drar ihop sig

Nu har vi bara onsdag och torsdag kvar har i Torquay innan vi drar till London och sedan hem. Jag vill vill vill inte aka, jag skulle latt kunna stanna lika lange till. Nu ar vadret fint, alla ar trevliga, jag ar bra kompis med en italiensk och tva finska ledare som jag hanger med jamt, mitt boende ar bra, min lokala ledare ar rolig och gullig (och ung och upptagen), skolan ar fin, vi gor massa roliga grejer tillsammans i personalen (i lordags var vi exempelvis pa middag + utgang med Mexikotema, alla hade gigantiska hattar), nastan alla elever ar urgulliga och livet ar gott helt enkelt. Imorse fiskade vi krabbor med min grupp, sedan var jag pa sjukhuset och vande med en student, sedan gick jag ner till banken med min co-ledare och satte in pengar och gick upp igen, sedan motte jag en av finskorna och joinade vara co-ledare och lunchade pa en pub med takterass med havsutsikt. Ikvall har min ledare fotbollstraning sa jag ska ta med klassen och kora lasergame, blir nog kul. Ah det blir sorgligt att aka, vill inte tillbaka till Sports World.

4 kommentarer:

Siquidem sa...

Vad tjänar man på det där jobbet? Är det bra? Eller är det mest en symbolisk summa?

PS: Shit vad mycket jag fick klicka och ha mig innan jag kunde kommentera! Din blogg är nog lite trasig :)

Anonym sa...

Hej! Hur står det till? var befinner du dig just nu i världen och vad jobbar du med?

Jag har bytt blogg.. bara så du vet.. take care! Kram

Anonym sa...

Det låter ju toppen allting, trist att behöva lämna saker när de är som roligast bara. När kommer du hem till Sverige då? Jag måste kolla så att mitt schema tillåter att jag tar en sväng till Närke, om det inte går kanske vi kan ses i Göteborg nån dag?

Fru S sa...

Låter som du haft det toppen, synd att det är över. Jag undrar som Carro när det var du skulle komma hem? Är väl nu när som helst va? Vi håller på och ska flytta till det där huset i haga som jag berättade om, du vet det vi skulle hyra. Allt har gått så fort så det är lite stressigt, men kul! Om det är fint väder när du är hemma, och om vi hunnit flytta in, kan vi bada i poolen ;)