20.7.08

datanörd

Jag har nu suttit i över två timmar och mailat massa norska tonåringar, känner mig väldigt professionell (hjälp, två s?) och motiverad. Dessutom har jag epilerat (aj) ena benet (hann inte andra innan det blev mörkt, och min lampa är dålig) för att spara in massa raktid i Hastings. När jag åkte till Torquay hade jag oplockande ögonbryn, flottigt hår och noll sömn eller förberedelse i bagaget. Nu jäklar, nu ska jag vara förberedd! Dessutom får jag sova, om jag inte gör som jag alltid gör och panikpackar hela natten. Idag har jag jobbat på Sports World 10-16 och imorgon samt tisdag blir det 10-18, usch och fy. Nu ska jag äta chokladglass och se på lite Grey's Anatomy, god natt.

1 kommentar:

Siquidem sa...

Epilatorer, fy fasen. Kan inte uttala mig om de fungerar eftersom jag skrikit högt och slängt ifrån mig apparaten varje gång jag försökt prova... :)