8.8.08

News

Det ar mulet och kallt har i Hastings nar jag for forsta gangen har pa mig shorts pa evigheter. Ar mycket seg och ratt irriterad (vilket jag tar ut pa min daliga ledare - men han far skylla sig sjalv) men allt blev lite battre nar jag hittade £20 pa golvet i en affar nar jag stod i ko! Var duktig och fragade de tva som var framfor mig om de tappat den. Det hade de inte sa nu ar jag drygt 200 spann rikare, sweet. Ikvall ska jag, min ledarkollega fran Osterrike och antagligen diverse studenter se pa Mamma Mia pa bio, antligen! Har hoga forvantningar, ABBA och Colin Firth borde ju inte kunna bli fel. Igar var jag pa polisstationen igen, uppnar snart VIP-status tror jag. Pa tisdag ar det slut, kommer sakna studenterna och alla ledare forutom min egen, men samtidigt ska det bli skont att komma igang med flytten till Uppsala och allt. Ska tillbaka till Brighton en svang dock. Ciao

Inga kommentarer: