14.8.08

EF-säsongen är slut...

... och jag är hemma i Sverige i några dagar innan jag drar tillbaka till Brighton på tisdag och packar ihop mitt liv där. Carro kommer äntligen och hälsar på också vilket ska bli superkul, måste ju få ta ett värdigt farväl av min stad sedan 1½ år tillbaka! Imorgon flyttar jag mina saker till mitt 16 kvadrat lilla rum i Uppalas populäraste (nu är kötiderna helt sjuka, nr tio i kön har nog i snitt minst 1500 ködagar!) studentområde! Det blev väldigt stressigt och mycket att göra i slutet på Hastingsveckorna (mest för att min loser till lokala ledare var värdelös), och som väntat var det inte lika kul som i Torquay, men det var jag fullt beredd på. Känner personligen att jag jobbat mer och mycket bättre den här gången. Jag hade min egen grupp på 30 norrmän istället för en massiv på 60 pers, och även fast jag inte flög ner med dem och hade ganska få i min internationella grupp så tycker jag att jag fick väldigt bra kontakt med i stort sett alla (15 av dem har redan addat mig på facebook haha). Det var en väldigt positiv och "lätt" grupp vilket gjorde allting roligare. Nu måste jag fortsätta packa, har ignorerat lite hur mycket jag faktiskt har jag att göra. Hoppas det är trevliga människor i korridoren imorgon...

1 kommentar:

Fru S sa...

Jaha är du hemma, hade ingen aning. Du får ringa/smsa istället för att skriva på bloggen så att informationen når fram :) Har ingen dator för tillfället så kan inte kolla nätet så ofta. Nu antar jag att du redan är på väg till Uppsala så det var ju synd, är nämligen ledig idag. Jag jobbar på söndag men slutar kl sex så jag ses gärna framåt sjutiden och käkar pizza då om ni kan? Ni måste ju komma och se huset!